donderdag 2 juli 2015

Disney world.

Eergisteren hebben wij niet veel gedaan daarom skippen we deze dag even op de blog. Gisteren zijn Stefan en ik naar Magic kingdom geweest, de dag begon vroeg en Mark en Danielle reden ons erheen. Hun hebben ook de dag gevuld met de Titanic experience, schieten en nog meer.

Eenmaal aangekomen bij disney was het al aardig warm en druk. Met een monorail werden wij naar het park gebracht, super leuk ook omdat we door een hotel reden.

Als kleine kinderen liepen wij het park in en daar hoorde natuurlijk de kasteel foto's bij.




We begonnn bij de splash mountain, daarna the big thunder mountain en daarna lunch want toen was het alweer lunchtijd, time flies when you are in Disney world.






















Daarna hebben wij onderandere de attracties Ariel, space mountain, Buzz Lightyear, Haunted the mansion, en Peter pan bezocht. Helaas was een van mijn favoriete van ook Parijs, Pirates of the Carribean hier gesloten dit vond ik wel heel erg jammer.


































We hebben ons prima vermaakt en Disney blijft toch wel mijn favoriete attractiepark of dit nou hier is of in Parijs. Natuurlijk hoop ik dat ik ook ooit de andere parken zoals Epcot kan bezoeken. Kijken of Universal zondag dit kan overtreffen. Gelukkig hebben wij goed weer gehad, soms voelde het alsof we weg smolten maar ik ben blij dat we geen regen hebben gehad maar een paar druppels.




Vandaag hebben we maar een rustig dagje gehad, want dit weekend word weer druk.

Groetjes Natasja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten